Ineke heeft mijn ideeën en wensen vertaald in een ontwerp dat mijn bedrijf letterlijk 'smoel' geeft

Ik ben net mijn eigen bedrijf begonnen als zelfstandig architect en was zoekende naar het juiste logo en huisstijl van mijn bedrijf. Ontwerpen is een vak, dat weet ik als geen ander. Daarom heb ik het ontwerp voor mijn logo en huisstijl in vertrouwde handen van Ineke gelegd. Met creativiteit en enthousiasme heeft zij mijn ideeën en wensen vertaald in het ontwerp van mijn logo en huisstijl die mijn bedrijf letterlijk ‘smoel’ geven. Ik ben erg blij met het resultaat!

Sara van Popta, Architect saravanpopta.nl

M +31615332280

ineke@noink.nl

Alphen aan den Rijn

KvK 74776339

DIENSTEN

Logo’s en huisstijlen

Creatieve marketingcampagnes

Grafische vormgeving

DTP

Social media uitingen

Display advertising

E-mailnieuwsbrieven

Visual design (e-commerce) websites

Volg mij op:

  • Pinterest - grijze cirkel
  • LinkedIn - grijze cirkel

Copyright © 2019 No Ink. Alle rechten zijn voorbehouden aan No Ink en aan de bij het project vermelde opdrachtgever. 

5 tips om maximaal resultaat
te halen uit je e-mail nieuwsbrief

E-mail marketing is meetbaar en daardoor een krachtig middel. Je kunt precies zien wie je e-mail heeft geopend, wanneer en of er is doorgeklikt op de onderwerpen. Om zoveel mogelijk resultaat uit je nieuwsbrief te halen kun je allerlei slimme marketing trucs toepassen.

 

1 | Verleid de ontvanger met de onderwerpregel

Het eerste wat je ontvanger ziet is de onderwerpregel. Maak deze bij voorkeur niet te lang en
zorg dat de tekst voldoende nieuwsgierig maakt om de nieuwsbrief open te klikken, dit heet de ‘open rate’ of ‘open ratio’.

 

2 | Bied een duidelijke structuur en layout

Lezers zijn gehaast, laat ze aan de hand van korte koppen en afbeeldingen snel zien wat je te bieden hebt. Zorg voor herkenbaarheid door je huisstijlelementen toe te voegen aan de layout,
dit wekt vertrouwen.

 

3 | Verplaats je in de lezer

Schrijf over onderwerpen die hem interesseren en wees concreet. Maak hem nieuwsgierig naar meer, zodat hij door wil klikken. Met duidelijke call-to-actions, vaak in de vorm van opvallende buttons, trek je de lezer vanuit je nieuwsbrief naar je website. Dit heet de ‘Click-through rate’,
of de ‘doorklik ratio’.

 

4 | Maak je nieuwsbrief responsive

Steeds meer mensen lezen hun e-mail op een mobiele telefoon. Zorg er dus voor dat je nieuwsbrief responsive is, zodat hij ook op mobiel goed leesbaar is.

 

5 | Verstuur je nieuwsbrief op het juiste moment

Zorg dat je weet wanneer je doelgroep online is en bepaal daarmee op welk moment je de nieuwsbrief het beste kunt versturen.

 

Als alle onderdelen goed op elkaar afgestemd zijn haal jij het maximale resultaat uit je
e-mailnieuwsbrief; een hogere open rate en meer clicks.

Geef jouw e-mail nieuwsbrief
een upgrade

 

Wil je meer weten over het versturen
van e-mail nieuwsbrieven? Of ben je benieuwd hoe jouw nieuwsbrief nog resultaatgerichter kan worden? Ik denk graag met je mee om te kijken waar jouw groeikansen liggen. Vraag vrijblijvend een offerte aan.