Ineke heeft mijn ideeën en wensen vertaald in een ontwerp dat mijn bedrijf letterlijk 'smoel' geeft

Ik ben net mijn eigen bedrijf begonnen als zelfstandig architect en was zoekende naar het juiste logo en huisstijl van mijn bedrijf. Ontwerpen is een vak, dat weet ik als geen ander. Daarom heb ik het ontwerp voor mijn logo en huisstijl in vertrouwde handen van Ineke gelegd. Met creativiteit en enthousiasme heeft zij mijn ideeën en wensen vertaald in het ontwerp van mijn logo en huisstijl die mijn bedrijf letterlijk ‘smoel’ geven. Ik ben erg blij met het resultaat!

Sara van Popta, Architect saravanpopta.nl

M +31615332280

ineke@noink.nl

Alphen aan den Rijn

KvK 74776339

DIENSTEN

Logo’s en huisstijlen

Creatieve marketingcampagnes

Grafische vormgeving

DTP

Social media uitingen

Display advertising

E-mailnieuwsbrieven

Visual design (e-commerce) websites

Volg mij op:

  • Pinterest - grijze cirkel
  • LinkedIn - grijze cirkel

Copyright © 2019 No Ink. Alle rechten zijn voorbehouden aan No Ink en aan de bij het project vermelde opdrachtgever. 

Vergroot de online zichtbaarheid

van je webshop

Unieke en relevante content aanbieden is één van de vele manieren om beter gevonden te worden in Google. Deel daarom jouw passie en kennis met je doelgroep. Door content te verreiken met acties kun je tevens de omzet van je webshop een boost geven.  

 

Voor vtwonen bedachten we de ‘woongeluk' campagne, waarmee we in korte tijd veel extra bezoekers naar de site trokken. Inspirerende artikelen zorgden ervoor dat mensen de site wilden bezoeken. Kortingen en aanbiedingen verhoogden de omzet in de webshop. Winacties op Facebook en Instagram leverden nieuwe fans en likes op. Door middel van een quiz verkregen we nuttige inzichten in de specifieke behoeften van de doelgroep, waar we via e-mailnieuwsbrieven weer op in konden spelen.

In een 12-daagse challenge lieten we vtwonen-fans elke dag hun eigen ‘woongeluk’ delen op Instagram. De zichtbaarheid werd daarmee ook vergroot onder hun eigen volgers.

Word zichtbaar met een creatieve marketingcampagne